🌞 𝐃𝐞𝐳𝐞 𝐦𝐚𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐭 𝐳𝐨𝐧𝐧𝐞𝐭𝐣𝐞: onze collega Affie Asbaa!

Deze maand staat onze collega Affie in de spotlight, door haar positieve, hardwerkende en gezellige houding brengt zij letterlijk het zonnetje in huis! Inmiddels werkt ze alweer bijna anderhalf jaar bij Routeco. Hoe dat haar bevalt lees je hier:

affie-blog-groot-ezgif-7-973f06a335.jpg

"Hoi, mijn naam is Afaf Asbaa oftewel Affie, zoals de meesten mij noemen/kennen. Inmiddels werk ik nu bijna 1,5 jaar bij Routeco.

• Hoe ben je bij Routeco terecht gekomen?

Voordat ik bij Routeco kwam werken was ik verantwoordelijk voor het ondersteunen van studenten en docenten met ICT-vragen, het opbouwen van klantrelaties en bezig met de Sales.

Via YoungConsult (Faisal) was ik in gesprek gegaan met twee toppers van de firma Routeco: Eric Schopenhauer en Gerrit-Jan van Zanten.

Toentertijd voor mij nog een onbekende branche aangezien ik nooit van de firma Routeco had vernomen. Vanaf het moment dat ik in gesprek ging met de heren voelde het vertrouwd. Op dat moment wist ik dat Routeco een bedrijf was waar ik op zoek naar was.

• Wat voor functie heb je nu?

Ik werk nu als Internal Sales (verkoopmedewerker binnen). Ik ben verantwoordelijk voor de offertes/orders en het beantwoorden van vragen, bestellingen/leveringen.  Sinds een half jaar ben ik ook verantwoordelijk voor de e-commerce. Ik hou me bezig met de webshop, beheer de registraties en ondersteun de klanten met de webshop.

• Wat vind je het leukst om te doen?

Binnen mijn functie vind ik het geweldig om mijzelf te mogen ontwikkelen binnen de techniek. Als commercieel persoon toch het contact met de klant hebben en een klantrelatie opbouwen. En niet te vergeten, ervoor zorgen dat de sfeer binnen de werkvloer top blijft door ze te voeden met mijn heerlijke zelfgebakken taarten, koekjes en cakejes. Tenslotte gaat liefde door de maag. Volgende week, koekjes jongens!

• Wat hoop je nog te mogen doen?

Ik ben nu bezig met technische trainingen binnen Routeco. Zodra ik de basis technische kennis beheers zou ik graag diepere technische training willen volgen. Dit om mezelf elke keer uit te dagen, kennis op doen en te ontwikkelen zodat ik ook een betere toevoeging kan zijn binnen het team.

• Wat doe jij graag in je vrije tijd?

In mijn vrije tijd houd ik me bezig met bakken en zit ik in het bestuur van stichting La Forsa. Dit is een organisatie die zich inzet voor een gezonde leefstijl onder jongeren. Wij willen jongeren motiveren en inspireren door sport in te zetten als middel om de weerbaarheid onder jongeren te vergroten. Wij hopen met onze programma’s gelijke kansen te creΓ«ren en talentontwikkeling te stimuleren. Hier help ik mijn vriendin mee met het werven van jongeren en instanties en creΓ«ren van ideeΓ«n.

Affie in Thailand!Daarnaast probeer ik met mijn vriendinnen zoveel mogelijk te reizen over de hele wereld. Zoals de meeste collega’s weten is Thailand onze favoriete eindbestemming.

Ook houd ik me bezig met sportfotografie:

• Feedback voor Routeco:

Routeco is een prachtig bedrijf met enorm veel sfeer en zelfontwikkeling. Een firma dat aan het groeien is waardoor de communicatie nu nog belangrijker is.

Posted: 19-6-2024 08:31:45 by Sharon Scheepers | with 0 comments